یکی از دوستان سوال کرده بود که آیا بستن  و خصوصی کردن پیج برای تبلیغات در اینستاگرام کار درستیه و بازدهی خوبی داره؟

توی این پست میخوایم این موضوع رو بررسی کنیم و ببینیم چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم

بستن پیج برای تبلیغات در اینستاگرام خوبه یا نه

زحمت میکشیم ، پول تبلیغات میدیم تا مخاطب رو بکشونیم به پیج خودمون. پیج رو برای تبلیغات کردن خصوصی  با Private میکنیم.

میان و می بینن که پیج بسته است. یه عده چون نمیتونن پست ها رو ببینن همون اول بیخیال میشن.

یه عده هم کنجکاو میشن که ببینن داستان چیه، درخواست فالو میدن.

شما بعد از کمپین تبلیغاتی تون ، پیج رو باز میکنین تا فالورهای جدید بتونن پست ها رو ببینن.

اما چون پیج رو قبلا فالو کردن ، براشون هم نوتیفیکیشن نمیره که بفهمن و بیان پست ها رو ببینن.

پست جدید میزارین اما طبق الگوریتم اینستاگرام به همه اون افرادی که اومدن و شما رو فالو کردن نمایش داده نمیشه.

در نتیجه اینگیجمنت و نرخ تعامل اون پست میاد پائین.

به همین راحتی فاتحه نرخ تعامل رو میخونین!

بهترین راهکار این هست که پیج باز باشه و بیان پست ها رو ببینن و تصمیم به فالو بگیرن.

اینجاست که باید روی محتوای پست ها و تولید محتوا کار کنین تا بتونین نتیجه خوبی از تبلیغاتتون بگیرید

پس بجای بستن پیج برای تبلیغات در اینستاگرام ، پیج رو باز کنین و روی تولید محتوا کار کنین.

اگه توی تولید محتوا مشکل دارید ، میتونین به من پیام بدین تا راهنمایی تون کنم چطور تولید محتوای حرفه ای برای پیج تون داشته باشید.